Конкуренція на ринку праці та підвищення якості продуктивності праці вимагає від маляра високих професійних знань, технічної грамотності та рівня культури праці.

 ДПТНЗ «Стрийське вище художнє професійне училище» гарантує рівень підготовки, який відповідає міжнародним вимогам, інтересам розвитку України і регіональним потребам оскільки готує фахівців таких будівельних професій:

-          Маляр II- III-IV розряду;

-          Реставратор III-IV розряду.   

Для навчання малярів, реставраторів наше училище обладнане відповідними майстернями по будівельній справі та навчальними кабінетами для спецдисциплін. Майстері обладнані необхідними інструментами, механізмами та матеріалами для виконання різного виду малярних та реставраційних робіт на виробничому навчанні. Щоб оволодіти професією маляра необхідно мати знання з таких загальноосвітніх предметів, як фізика, хімія, та спеціальних- креслення, матеріалознавство, охорона праці. Це сприяє розширенню світогляду учнів, більш точному виконанню технологічної роботи. Робота пов’язана з певними навантаженнями, тому вимагає від робітника міцного здоров’я, пристосування до роботи на висоті (потрібно мати розвинений вестибулярний апарат), а отже, дотримання правил безпеки праці є обов’язковим при виконанні малярних робіт. Професія ставить певні вимоги до індивідуально-психологічних якостей робітника. Важливим є природні здібності до творчості, добрий окомір, чітка координація і точність рухів.

Випускники нашого училища за отриманою професією можуть виконувати такі основні малярні та реставраційні роботи: комплексне звичайне пофарбування, високоякісне пофарбування, наклеювання шпалер-просте та високоякісне, шпаклювальні роботи, оздоблення поверхонь різними декоративними шпаклівками, штукатурками та пристосуваннями, штукатурні роботи різної складності, ліпні роботи, ліплення та встановлення різних декоративних елементів в інтер’єрах та екстер’єрах

Після закінчення нашого училища випускники можуть продовжувати навчання у вищих навчальних закладах.

 

 

 

 Martin Jones Jersey